fredag 5 oktober 2012

Honestly Regretful (to E.A.)

Denna låttext är tillägnad en av mina före detta vänner, en i grunden väldigt fin människa som har varit väldigt betydelsefull för mig genom åren. I dag var det lite drygt ett år sedan vi talades vid i verkliga livet och exakt 12 månader sedan jag handlade som jag gjorde. Jag säger nu detta med största uppriktighet och från djupet av min själ. Jag ångrar mig verkligen! Jag vet inte hur jag någonsin ska kunna åtgälda alltihop och jag är fullt medveten om att mina ord förblir överflödiga och otillräckliga i detta. Min största förhoppning och önskan är  att Du någon dag ska kunna förlåta mig för vad jag gjorde nu för exakt ett år sedan och att jag själv en dag ska kunna försonas med detta och se det som ett av mina största, viktigaste utvecklingsområden och livslärdomar framöver. Även om det tycks vara helt omöjligt i nuläget. Jag önskar henne också ett bra, harmoniskt, fullgott och innehållsrikt liv.

I

I honestly regret what I did to you last year,
I'm broken up inside, to be soulfully sincere
That I unintentionally torn your soul apart,
though I've always apprechiated our friendship from the very start.

The deed I did to you is really unforgiveable.

But I never meant to hurt you, since I wanted us to go,
To Oslo, to the metropol of folk music and loches

I'm honestly forgetful for damaging your soul,

My aim was never to offense you, I just acted really cruel.
 I have always appreachiated your friendship and your human,
that includes a lot of qualities, I encourage you to develop.


Fortsättning följer... 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar